Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2011 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp, Pörssitiedote 14 helmikuuta 2012 at 13.35 UTC+2

Wärtsilä Oyj Abp on tänään 14.2.2012 julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2011 osoitteessa www.annualreport2011.wartsila.com. Sähköinen vuosikertomus vuodelta 2011 sisältää yhtiön liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) kokonaisuudessaan, kestävän kehityksen katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2011 tilinpäätöksen. Vuosikertomus sisältää myös Inside Stories –osion, josta löytyy lisää Wärtsilän liiketoimintaan ja kestävään kehitykseen liittyvää materiaalia.

Vuosikertomuksessa on kooste vuoden 2011 pörssitiedotteista. Linkin www.wartsila.com/fi/media/tiedotteet kautta pääsee Wärtsilän tiedotesivuille internetiin, jossa ovat pörssitiedotteiden lisäksi kaikki yhtiön muutkin tiedotteet. Vuosikertomus löytyy PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä. Vuosikertomussivuilta voi myös tulostaa valittuja osioita tai vuosikertomuksen kokonaisuudessaan.

Englanninkielinen iPad-versio vuosikertomuksesta julkaistaan myöhemmin tänään Wärtsilän iPublication-sovelluksessa.

Wärtsilä Oyj Abp

Atte Palomäki                Kari Hietanen