Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2016 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp, Pörssitiedote 9 helmikuuta 2017 at 09.00 UTC+2
Wärtsilä Oyj Abp on tänään 9.2.2017 julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2016 osoitteessa www.wartsila.com/ar2016-fi. Sähköinen vuosikertomus sisältää yhtiön liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä kokonaisuudessaan, kestävän kehityksen katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2016 tilinpäätöksen. Vuosikertomus sisältää myös Wärtsilän tarinat -osion, josta löytyy lisää Wärtsilän liiketoimintaan ja kestävään kehitykseen liittyvää materiaalia.

Vuosikertomus 2016 löytyy PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomus 2016

Lisätietoja: Natalia Valtasaari, Sijoittaja- ja mediasuhdejohtaja, puh. 010 709 5637

Wärtsilä Oyj Abp

Marco Wirén                                                      Kari Hietanen
Talousjohtaja                                                     Johtaja, yhteiskuntasuhteet ja lakiasiat

Wärtsilä lyhyesti
Wärtsilä on kansainvälisesti johtava edistyksellisen teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin ja kokonaishyötysuhteeseen. Vuonna 2016 Wärtsilän liikevaihto oli 4,8 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 18.000. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 70 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.