Wärtsilä Oyj Abp:n vuosikertomus vuodelta 2015 julkaistu

Wärtsilä Oyj Abp, Pörssitiedote 9 helmikuuta 2016 at 09.00 UTC+2
Wärtsilä Oyj Abp on tänään 9.2.2016 julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2015 osoitteessa www.wartsila.com/ar2015-fi. Sähköinen vuosikertomus sisältää yhtiön liiketoimintakatsauksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) kokonaisuudessaan, kestävän kehityksen katsauksen, hallituksen toimintakertomuksen sekä vuoden 2015 tilinpäätöksen. Vuosikertomus sisältää myös Wärtsilän tarinat -osion, josta löytyy lisää Wärtsilän liiketoimintaan ja kestävään kehitykseen liittyvää materiaalia.

Vuosikertomus 2015 löytyy PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä.

Wärtsilä Oyj Abp

Marco Wirén                                                      Kari Hietanen
Talousjohtaja                                                     Johtaja, yhteiskuntasuhteet ja lakiasiat

Wärtsilä lyhyesti
Wärtsilä on kansainvälisesti johtava edistyksellisen teknologian ja kokonaiselinkaariratkaisujen toimittaja merenkulku- ja energiamarkkinoilla. Wärtsilä maksimoi asiakkaiden alusten ja voimalaitosten ympäristötehokkuuden ja taloudellisuuden keskittymällä kestäviin innovaatioihin ja kokonaishyötysuhteeseen. Vuonna 2015 Wärtsilän liikevaihto oli 5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 18.800. Yrityksellä on yli 200 toimipistettä yli 70 maassa eri puolilla maailmaa. Wärtsilän osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä.

www.wartsila.com

Wärtsilä Vuosikertomus 2015 (pdf)